Caută
  • Poza scriitoruluiDr. Mitroi

De ce ne pierdem dinții? :(

Este esențial să conștientizăm cât mai devreme cât de importantă este sănătatea dinților!

În general amânăm vizita la stomatolog din lipsă de timp, sau pur și simplu, pentru ca nu ne doare. Total greșit! Cel puțin o dată pe an fiecare dintre noi trebuie să meargă la medicul stomatolog pentru un control de rutină, pentru ca este mai bine și mult mai ieftin să previi decât să tratezi!

Care sunt principalele cauze care duc la pierderea dinților?

Igiena orală necorespunzătoare

O igienă orală absentă sau necorespunzătoare provoacă un lanț de probleme și neplăceri. Putem evita toate acestea prin realizarea periajului dentar și utilizarea unor mijloace auxiliare de igienizare.

Boala parodontală

Apare la nivelul gingiilor din cauza microbilor din placa dentară. Dacă nu este tratată la timp, boala progresează și distruge osul ce susține dinții.

Cariile dentare netratate

Lipsa periajului zilnic duce la apariția carilor, iar dacă acestea nu sunt tratate la timp, medicul nu mai poate salva dintele.

Traumatisme

Traumatismele se produc de obicei în urma unor accidente neprevăzute. Chiar dacă dintele nu a cazut, există riscul ca în timpul impactului să se fi fracturat rădăcina, ceea ce poate duce la infectarea dintelui sau dureri.

Ginvigita

Inflamarea gingiilor este provocată în general de infecția bacteriană, iar dacă aceasta nu este depistată și tratată la timp, boala poate evolua în parodontită, care provoacă pierderea dinților.

Nu mai aștepta și mergi regulat la medicul stomatolog, indiferent dacă prezinți afecțiuni dentare sau nu, indiferent dacă ai dureri, sau nu!

Programări la 0701011121

140 afișări